Thursday 15 December 2011

Salam satu Malaysia. walaupun dah lama aku tak update, aku nak update jugak. sekarang aku nak cerita tentang my idol. idola aku ialah..... teke... teke .... dah sedia ..... #drum roll


azlan mubinnnnnnn .... #applause.

amacam, hensem tak ? die ni bekas pemain sepak takraw kebangsaan posisi killer... sekali die libas tu, beratus ribu juta kilometer sejam hah... bio die tertera di bawah..

Mohd Azlan bin Abdul Mubin dilahirkan pada 01 Mac 1983 di Kulim, Kedah. Mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Keladi (1990-1995) dan seterusnya melanjutkan pelajaran ke Sekolah Menengah Kebangsaan Kulim (1996-2000) sebelum diterima masuk ke Sekolah Sukan Bukit Jalil pada tahun 2001. Kini beliau memiliki kelulusan Bachelor Pendidikan Jasmani dari Universiti Putra Malaysia.
Beliau menyertai pasukan pelapis kebangsaan dalam acara sepak takraw sejak 2001 dan kemudian diserap ke dalam pasukan kebangsaan sepenuhnya pada tahun 2003. Antara pencapaian beliau yang paling diingati termasuklah mendapat pingat perak di Sukan SEA Vietnam (2003), pingat gangsa di Sukan SEA Filipina (2005) dan pingat perak di Sukan Asia Doha (2006).
amek kauu... sekarang die jadik newscaster kat rtm... bukak tv 1 setiap selasa 10.30 mlm ... dan korang akan nampak die ... haha ... aku nak jadi cam die laa ...


ambek ko ... ni laa libasan die yang beratus ribu juta km sejam tuhh... haha, challenge ... satu hari nanti aku akan jadik cam die ... hehehe... 

byeeee....


No comments:

Post a Comment